23948sdkhjf

Falske produkter koster detailbrancher milliardbeløb - hvert år

Falske tøj-, kosmetik- og legetøjsprodukter koster hvert år de respektive brancher flere procenter i tabte salgsindtægter
En undersøgelse fra den europæiske varemærkeorganisation, EUIPO, vidner om et stort og dyrt problem i detailbranchen. 

Forfalskede produkter inden for tøj, kosmetik og legetøj koster hvert år knap 1,8 mia. kr. - samt tab af omtrent 2500 arbejdspladser. 

Det skriver Patent- og Varemærkestyrelsen i en pressemeddelelse. 

- Undersøgel...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.113