23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kæder vil slås om gulvkunder

Både Garant-kæden og det nye Tæppeland opruster på det danske marked, så konkurrencen skærpes.

Først og fremmest går Garant-kæden i offensiven med åbning af nye, mindre butikker, som skal sikre bedre indtjening, mens Tæppelands nye samarbejde med den norske virksomhed InHouse Group betyder, at 23 af de danske butikker fortsætter i en kapitalkæde under navnet InHome Tæppeland. Det skriver Jyllands-Posten.





Tæppelands nye mål er at udvide sortimentet, så butikkerne forhandler både tæpper, gulve og møbler.





- InHouse i Norge er en virksomhed i vækst og har for nylig også købt en svensk detailkæde. Det giver styrke til, at vi kan ombygge hele konceptet for de 23 forretninger, som indgår i den nye konstruktion, siger adm. direktør Frank Naur Jensen, In-Home Tæppeland.







BREAKING
{{ article.headline }}
0.141