Nordjysk selskab i vild vækst oplever enorm interesse for speciel bøllehat
En gigantisk sportssommer er allerede i fuld gang - og det har man udnyttet hos den nordjyske garngigant, Mayflower.
Man har allerede eksekveret et salg på 3500 enheder af en særlig EM-bøllehat på få dage - og har nu lanceret et nyt skud på stammen.
Læs også: Vækstede med over 2000 procent: Nu vil de være verdens største
En Tour de France-bøllehat i en - for cykelløbet - traditionel gul farve.
Det er Art Director Isolde M. Pedersen, der - sammen med Louise H. Svendsen - har designet den nye Tour de France-bøllehat. Og der er ifølge Mayflower allerede rift om at få fingrene i den opskrift, der kan sikre én sin egen unikke hat.
Læs også: Ny webshop sprænger rammerne
- Vi er begejstrede over den positive modtagelse af vores nye Tour de France-bøllehat.
- Vi er lykkes med at være frontløbere i forhold til at invitere almindelige menneskers kreativitet indenfor, hurtigt at kunne tilpasse os og ramme plet i markederne i flere lande samtidigt og være trendsættende med nye, innovative designs, som folk er ellevilde med, siger marketingchef i Mayflower, Kristoffer Glerup.
Tour de France-bøllehatten er netop udkommet i Danmark, Tyskland, Holland og Sverige.
Artiklen er en del af temaet Historien i detaljen.