23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Stereo Studio i ny rille

Det digitale salg af musik overhalede i 2012 det fysiske salg, og Stereo Studio har erkendt, at det er på tide at sadle om.

Derfor har kæden etableret tøjbutikker i tilknytning til 13 af de 20 musikbutikker. Det skriver Nordjyske Stiftstidende.





- Vi vil gerne tiltrække nye kunder i aldersgruppen 18-35 ved at have tøj i mærker, der er oppe i tiden, samtidig med, at vi beholder de gamle kunder, siger Christina Bützau, der er butikschef i Stereo Studio i Aalborg.





De nye tøjbutikker kaldes Studio Apparel, og stilen er street/urban. Målet er, at de i løbet af et år vil udgøre cirka 20 procent af Stereo Studios omsætning.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125