23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Et stormagasin er en forlystelse

I dag handler godt købmandsskab ikke kun om priser og placering - det handler om at give kunden en oplevelse.

Modebutikken Abercrombie & Fitch er et godt eksempel ifølge Mona Juul, der er direktør hos reklamebureauet Envision i Aarhus. Det skriver Århus Stiftstidende.

- En butik med stor succes er Abercrombie & Fitch, der har åbnet en afdeling i København. Den er som at komme ind på et diskotek. Der er mørkt, musikken er høj og medarbejderne er castet til jobbet. Det rammer plet hos deres kunder, så det er godt købmandsskab, forklarer Mona Juul.

Arkitekt Jens Severin nævner da også Abercrombie & Fitch som én af de butikker, der har inspireret Salling til den store make over, som indkøbscenteret er i gang med i disse dage.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141