23948sdkhjf

DagliBrugsen tester ny salgskanal

DagliBrugsen tester ny plug-and-play løsning som ny salgskanal fra november og seks måneder frem.
QBuy er navnet på en ny dansk opfindelse, som ved at integrere QR-koderne i et mobilt site skaber en helt ny form for salgskanal.

En ny dansk virksomhed har videreudviklet brugen af QR-koderne. Det betyder, at QR-koderne ikke længere kun er en informationskanal, men nu også en direkte salgskanal. Med bare to klik på mobilen kan kunden/forbrugeren scanne koden eller gå ind via app’en, købe produktet, få det leveret og modtage fakturaen i sin mailboks. DagliBrugsen tester løsningen fra november og seks måneder frem.

- Med QBuy går vi fra, at QR-koderne supplerer kampagnebudskabet til, at de bliver en reel salgskanal. Med vores løsning kræver det kun en scanning og to klik, fra du har set en annonce for et produkt eller en ydelse til du har købt det, fortæller Henrik Holst, som er en af partnerne bag QBuy.

- QR-koderne er efterhånden blevet en integreret del af mange kampagner, og mere end hver anden dansker har prøvet at scanne en QR-kode. Men meget få kampagner har udnyttet QR-kodernes fulde potentiale, fortsætter han.

Fra Holte Vinlager til DagliBrugsen
QBuy er en plug-and-play løsning, som på en enkel og attraktiv måde skaber en digital platform for alt fra de små detailvirksomheder til de store internationale brands. Ved at forbinde virksomhedernes offline markedsføring med mobilshopping giver QBuy forbrugerne mulighed for at købe direkte fra virksomhedernes kampagner.

DagliBrugsen kommer til at teste løsningen i de kommende måneder, men Holte Vinlager har allerede implementeret løsningen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078