Lange arbejdsdage og kunder, der skælder ud, mens vennerne er begyndt på en gymnasial uddannelse med fester og udsigt til en studenterhue.
Det er nogle af de faktorer, der gør, at Coop, der blandt andet driver SuperBrugsen, Kvickly og 365discount, har svært ved at tiltrække unge mennesker til deres uddannelsesforløb.
Det skriver TV2 Østjylland.&n...
Uddeler gik en anden vej end flertallet: - Enormt mange så skævt til mig
Hos Coop kæmper de med at få flere unge til at vælge de uddannelser, de tilbyder
Brugsen og Dagli'Brugsen hører ofte til i mindre landsbyer, og ofte oplever Coop, at man har svært ved at tiltrække unge mennesker til koncernens uddannelsesforløb. Arkivfoto: Bo Lehm
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement