23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Direktør har arbejdet i Coop i snart 30 år: Krisen har skabt "kolossal interesse"

Jens Juul Nielsen er opvokset i en købmandsbutik, og hele hans arbejdsliv har også været inden for branchen. En stor del af dem har været i Coop, og derfor har direktøren efterhånden prøvet lidt af hvert

Jens Juul Nielsen er vokset op i forældrenes købmandsbutik, og kærligheden til branchen har fortsat ind i hans eget arbejdsliv. Han har de seneste 40 år beskæftiget sig med branchen, og næsten 30 af dem har været i Coop Danmark – dengang i '90'erne, da han startede, hed koncernen FDB.

Han blev ansat som kommunikationschef, men har de sidste mange år haft titlen som informationsdirektør. Men selvom den garvede kommunikations- og pressemand har oplevet lidt af hvert i sin tid, er de seneste par år, siden Coop kom ud i en alvorlig krise og lukkede Irma, alligevel været de vildeste. Det kommer vi tilbage til. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.36|instance-web02