23948sdkhjf

Detailbranchen møder ikke efterspørgslen: Kæmpe potentiale i at blive grøn frontløber

Der findes ikke kun bæredygtige og ikke-bæredygtige forbruger. Virksomhederne skal se nuancerne hos frobrugerne, og hvis de kan det, kan de vinde stort. Det mener i hvert fald konsulent med stort kendskab til branchen
Virksomheder går glip af et kæmpe potentiale ved enten af se forbrugerne som bæredygtige eller ikke-bæredygtige. Langt de fleste forbrugere ønsker nemlig at være bæredygtige i nogen grad og efterspørger grønne produkter. Men fordi virksomhederne ikke kan levere det, som forbrugerne efterspørger, er der et kæmpe potentiale, som endnu er uforløst.

D...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.112