23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Netto og 7-Eleven bakker op om Grøn Januar

Dansk Vegetar Forenings kampagne Grøn Januar sætter fokus på det brede udvalg af plantebaserede retter for fjerde år i træk.

Gennem Grøn Januar ønsker Dansk Vegetar Forening, at landets supermarkeder, kantiner og spisesteder præsenterer et bredt udvalg af plantebaserede retter og produkter og opfordrer forbrugerne til at udforske mulighederne.

Claire Demontreuil, kampagneleder for Grøn Januar, siger.

- Grøn Januar er ikke en udfordring, men en venlig opfordring til at vælge plantebaseret. Formålet er at fremhæve de lækre alternativer, der ofte overses. Ved at synliggøre nyheder, tilbud og det eksisterende udvalg ønsker kampagnen at inspirere flere til at prøve plantebaserede muligheder og dermed bidrage til en grønnere fremtid.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.111