Danskerne elsker gode tilbud, og rigtig mange kigger hver uge gennem dagligvarekædernes tilbudsaviserne i jagten på gode priser.
I Coops tilbudsaviser har kunderne fra sidste uge mødt flere mennesker i avisen, end de plejer. Eller det er ikke rigtige mennesker, men derimod modeller skabt med AI.
Dagligvarekoncernen har nemlig valgt at eksperiment...
Coop får flere mennesker tilbage i tilbudsaviserne med AI: - En fagre ny verden
Det er nu muligt for Coop af få flere "mennesker" i tilbudsaviserne, uden at bruge flere penge på det. Dagligvarekoncernen tester nemlig brugen af AI, og kundernes modtagelse bliver afgørende for, om tiltaget bliver permanent

Heidi Kessler, senior marketingchef i Coop, fortæller, at AI-modeller ikke umiddelbart kommer til helt at erstatte rigtige modeller i Coops tilbudsaviser. PR-foto
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement