23948sdkhjf

Coop får flere mennesker tilbage i tilbudsaviserne med AI: - En fagre ny verden

Det er nu muligt for Coop af få flere "mennesker" i tilbudsaviserne, uden at bruge flere penge på det. Dagligvarekoncernen tester nemlig brugen af AI, og kundernes modtagelse bliver afgørende for, om tiltaget bliver permanent 
Danskerne elsker gode tilbud, og rigtig mange kigger hver uge gennem dagligvarekædernes tilbudsaviserne i jagten på gode priser.

I Coops tilbudsaviser har kunderne fra sidste uge mødt flere mennesker i avisen, end de plejer. Eller det er ikke rigtige mennesker, men derimod modeller skabt med AI.

Dagligvarekoncernen har nemlig valgt at eksperiment...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.077