23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

B&O fik superstjernen McCartney billigt

Sidste skud på stammen af sponsorerede musikere i reklamebranchen er superstjernen og eks-beatlen Paul McCartney, som har indgået et partnerskab med B&O kaldet "The Living Room Tour".

Her bliver McCartney interviewet i en lejlighed i London diskret omgivet af B&O produkter. Det skriver Børsen.

Han fortæller i interviewet både om sit nye album "New" og om B&O's gode lyd. Samarbejdet er udelukkende blevet til, fordi McCartney har en forkærlighed for Struer-virksomhedens lydkvalitet, forklarer adm. direktør for Bang & Olufsen, Tue Mantoni.

Han fortæller endvidere, at det faktum gav et nedslag i prisen for McCartney.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web02