23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

BoConcept og VisitDenmark i fælles eksportfremstød

En julekampagne i 43 lande skal skabe øget trafik i BoConcepts butikker og øge kendskabet til Danmark som feriedestination.

BoConcept og VisitDenmark er gået i luften med en co-branding kampagne med tiltag på web, sociale medier og i BoConcepts butikker. Det skriver Markedsføring.dk.

- I detailbranchen er det væsentligt at skabe trafik. Det er en afgørende forudsætning at få trukket kunder ind i butikkerne, og VisitDenmarks online koncepter, herunder konkurrencer på de sociale medier, har givet os adgang til at nå flere og nye kunder, fortæller area marketing coordinator i BoConcept, Trine Nørgaard Slot, til Markedsføring.dk.

Kampagnen med sloganet ”

Take less – give more

” kører i 43 lande og har desuden Anthon Berg og Tivoli København som partnere. Som led i kampagnen afholdes en international konkurrence, hvor hovedpræmien er nytårstur for to personer til København med fem overnatninger på Tivoli Hotel & Kongrescenter.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14|instance-web04