23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Dansk Supermarked: Vi har skabt en mere solid hverdag

Fundamentet for en endnu bedre fremtid er ved at blive lagt, sådan lyder det fra den administrerende direktør.

Dansk Supermarked kunne i går fremvise deres kvartalsregnskab. Det er fortrinsvis Føtex og Netto, der var med til at booste Dansk Supermarked Gruppens resultatet i årets tredje kvartal.

Den administrerende direktør Per Bank kommenterer regnskabet sådan:

- Det er unikt, at vi her og nu fremstår som et stærkere Dansk Supermarked og har skabt en mere solid hverdag, samtidig med at vi er i stand til at fokusere på vores transformation og lægge fundamentet for en endnu bedre fremtid. Samtlige medarbejdere på tværs af virksomheden fortjener ros for en ekstraordinær indsats det seneste kvartal og i løbet af det seneste år.

I tredje kvartal steg Dansk Supermarkeds markedsandel med 0.5 % til 34.0 % i Danmark. År til dato er markedsandelene steget 1,1 % hvilket indenfor detailhandlen er en usædvanligt høj vækst. Det skriver Dansk Supermarked i en pressemeddelelse.

I regnskabsperioden har Dansk Supermarked netto åbnet 15 nye butikker samt åbnet fire nye Starbucks, heraf to i Salling varehuse.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.157|instance-web04