23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Jysk vil stadig vokse

Et klart mål for Lars Larsen er, at Jysk-virksomheden skal blive ved med at ekspandere. Ekspansion er nødvendighed for at drive god forretning, mener han.

- Min filosofi er, at der hele tiden skal være en ekspansion. Det gør medarbejderne mere motiverede, når man har et fælles mål at styre mod – det er i hvert fald, hvad jeg har erfaret, forklarer Lars Larsen til Jyllands-Posten.

Det er ikke helt uden udfordringer, når Jysk-butikkerne rykker ind i et nyt land.

- Mange tror, at det er nemt, når jeg rykker ind i et nyt land, men det kommer ikke af sig selv, det er benhårdt arbejde. Hvis jeg ikke var en sej stædig jyde, så tror jeg, vi havde lukket butikkerne i det fleste lande. Finland har været det sværeste land at rykke ind i. Jeg mener, der gik 15 år, før vi fik indtjening der, og i Sverige gik der over 10 år. Vi tror på det, og ellers skal man ikke gøre det, fortæller han.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web04