23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Tilbudsaviser læses som aldrig før

Danskere, som har sagt "nej tak" til reklamer i postkassen, læser tilbudsaviser som aldrig før.

Det mærker man tydeligt hos firmaet eTilbudsavis.

– Nej-takkere benytter eTilbudsavis som en komplet erstatning for de trykte reklamer, mens de, der stadig modtager trykte reklamer, primært benytter eTilbudsavis som ekstra våben i tilbudsjagten, siger Christian Birch, medstifter af eTilbudsavis.

50 pct. af de forbrugere, der læser tilbudsaviser digitalt, siger nej til trykte reklamer. 76 pct. af dem læser i stedet digitale tilbudsaviser på ugentlig basis.

Gennemsnitsalderen for en læser af digitale tilbudsaviser er 46 år.

Læs mere i Dansk Handelblad.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141|instance-web01