23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

De bedste cross channel-butikker vinder årets julehandel

Ifølge Dansk Erhverv ventes e-julehandlen at vokse fra 0,9 til 1,2 milliarder kr. og udgøre ca. 15 pct. af den samle julehandel.

Derfor forsøger Top-Toy sig med med cross channel-salg, hvor man på en skærm kan vælge lige præcis det produkt, man ønsker, selvom det ikke er på hylden og få det tilsendt med posten. Det skriver Berlingske.

Marketingdirektør i Fætter BR og Toys 'R' Us, Thomas Meng, venter sig meget af det nye koncept, som han kalder ”instore-kioskkoncept”. Konceptet testes lige nu i fire butikker i Danmark og i fire butikker i Sverige, men Thomas Meng forventer, at konceptet næste år står klar i 50 butikker.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|