23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Besked fra Elgiganten: " Vi har vores egne regler"

Efter gentagne gange at have fået defekte mobiltelefoner med hjem fra Elgiganten, henvendte Jonna Margareth Jørgensen sig til Forburgerrådet for at få oplyst sine rettigheder.

Efter at have printet papirer med beskrivelse af købeloven ud fra Forbrugerrådet Tænks hjemmeside, henvendte hun sig atter til Elgiganten, som i stedet for at yde den korrekte service, gjorde hende bekendt med, Elgiganten har sine egne regler, og at producenten selv bestemmer, hvorledes problemet med den defekte telefon skal løses. Det skriver Tænk.

Hun fik efter længere tids kamp sine penge retur og handler fremover ikke i Elgiganten.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.069