23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Isabel Marant blev et tilløbsstykke

Med H&M’s flittige brug af kendte internationale designere tiltrækkes nye kundesegmenter samtidig med at H&M’s eget brand forstærkes.

Den franske designer Isabel Marant er sidste skud på stammen, og den nye kollektion blev præsenteret i 250 specialudvalgte butikker verden over. Det skriver Jyllands-Posten.

I Danmark kunne man få fingrene i det populære tøj i H&M-butikker på Skt. Clements Torv i Aarhus. Her var folk mødt op allerede kl. 5.30 om morgenen, selv om butikken først åbnede kl. 9.

Det er ikke svært for H&M at sprede budskabet om gæstedesignerne. Det er noget, som folk taler om på Twitter, og alle modebloggere skriver om det,« siger Peter Mølkjær, ansvarlig for Deloittes årlige brancheanalyse for modebranchen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web01