23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fætter BR måtte udvide Black Friday

Black Friday gav meget lange køer hos Fætter BR i deres netbutik. Så lange at kæden måtte udvide til Black Saturday.

Prisen var sænket med 25 pct. og det fik danskerne til tasterne.

Kunderne blev mødt af beskeder som: ’Nummer i køen: 20.709’ og ’Antal personer foran dig: 3.811’, det oplyser epn.dk.

- Vi drukner simpelthen i succes lige nu, lyder det fra Thomas Meng, der er marketingdirektør for BR og Toys R Us.

På grund af den overvældende interesse, der har været for Black Friday-kampagnen i Fætter BR's webshop, har mange onlinekunder oplevet ventetid det meste af dagen, og nogle venter stadig på at få rabatten. Sådan lød det fra Thomas Meng.

- For at give alle kunder en fair chance for at få rabatten på 25%, har vi forlænget vores kampagne til lørdag 30. november 2013 kl. 23.59. Vi opfordrer vores kunder til at blive ved med at prøve og håber at kunne byde dem velkommen i vores webshop i morgen, siger Thomas Meng, Marketing Director for Fætter BR.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094