23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

Elgiganten rendt over ende

Lanceringen af PlayStation 4 skabte lange køer i Aalborg.
Annonce

I sidste uge blev PlayStation 4 lanceret, og det kunne mærkes i Aalborgs City Syd, skriver Midt-Vest Avis.

Allerede fra kl. 8.00 om morgenen stod mange mennesker i kø og var klar til at købe en Playstation 4, når Elgiganten åbnede kl. 10.00.

For at tage godt vare på de mange ventende kunder, serverede butikken både morgenbrød og kaffe og varehuschef Lars Jensen er stolt over, at Elgiganten Aalborg den morgen kunne gøre så mange kunde glade.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.156|instance-web03