23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kædechef: Vi skal skabe en franchise, der er lige så gennemprøvet som fastfoodkædernes

Kids Coolshops nye kædechef, Martin Kærgaard, vil fordoble antallet af butikker – men peger samtidig på faldende fødselstal som en af branchens største udfordringer

Legetøjsbranchen er under pres. Onlinehandel vokser, børnetallet falder, og konkurrencen mellem kæderne er hård. Alligevel har Kids Coolshop sat kurs mod at blive landets største legetøjskæde inden for tre år. Den nye kædechef, Martin Kærgaard, ser en strømlinet franchisemodel som vejen frem.

Ifølge ham har den tidligere ejerstruktur været for kompleks.
– Tidligere bestod Kids Coolshop af en større beslutningskreds, og det gjorde det svært at skabe en enkel og skalerbar model, siger han.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.064