23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ny Ecco-strategi efter katastrofe i Thailand

De ødelæggende oversvømmelser af en fabrik i Bangkok har fået den danske skokoncern Ecco til radikalt at ændre sin produktionsstrategi.

Ifølge kommunikationsdirektør fra Ecco, Steen Frentz Laursen, betyder den nye strategi, at der typisk kun vil være fire maskiner koncentreret på et produktionssted for at mindske risikoen for udfald. Det skriver Jyllands-Posten.

For at skabe kapacitet i 2011/12 genåbnede Ecco sin gamle fabrik i Portugal og øgede antallet af maskiner i Slovakiet. I Indonesien har Ecco syv maskiner, men ellers er hovedreglen, at der kun må være fire maskiner hvert sted.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.095|