23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta får bundkarakter

I en ny stor undersøgelse af dagligvarekundernes tilfredshed lander Fakta helt i bunden.








Et problem









Et dårligt ry







Direktøren erkender, at kæden ikke har været dygtig nok og det skal der laves om på. Det oplyser Berlingske. Coops discountkæde klarer sig dårligere end alle konkurrenterne, når det kommer til kundetilfredshed. Det viser en ny undersøgelse fra firmaet Loyalty Group. Fakta har et problem, mener administrerende direktør i Loyalty Group, Mikkel Korntved. Ifølge Korntved er kundernes forventninger i forvejen lave, når de handler i discountkæder. - Når man ikke forventer det store af Fakta, og de på trods af det ikke evner at leve op til forventningerne, så har Fakta et reelt problem, siger han. Man er godt klar over problemet hos Fakta. Kædedirektør Niels Karstensen, som tiltrådte sin stilling i august, har knoklet med at gøre op med, hvad han kalder ”et noget dårligt ry blandt visse kundegrupper”. - Vi har ikke været dygtige nok. Det skal vi erkende. Vi er blevet bedre på det seneste, men vi kan stadig blive væsentlig bedre, siger Niels Karstensen.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.188