23948sdkhjf

molo åbner brandshop

Efter 10 års eksistens byder det danske børnetøjsmærke molo 2014 velkommen med Grand Opening af egen brandshop.
Formålet med brandshoppen er at skabe en samlet digital enhed, der først og fremmest giver kunderne et fuldt kollektionsoverblik med mulighed for at shoppe online.

I brandshoppen kan kunderne få et samlet kollektionsoverblik og blive opdateret på de nyeste varer samt blive inspireret til sit personlige molo-look.

molo tilbyder også, at kunderne kan shoppe kollektionen ud fra deres lookbook. Det er således muligt for kunderne at tilføje hele looket til indkøbskurven med ét klik.

Derudover samler molo sit forhandlernetværk med henblik på nemt og hurtigt at kunne guide forbrugeren til alle de butikker og webshops, der forhandler den enkelte vare. Helt ned på farve- og størrelsesniveau.

molo's brandshop er endvidere baseret på den nyeste teknologi, som betyder, at siden er responsiv og automatisk tilpasset til alle slags enheder.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078