23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Eksperter sår tvivl om Coops nye strategi

Coops administrerende direktør, Peter Høgsted, fremlagde onsdag sin strategi for koncernen. Han vil have indført mere kvalitet og mindre discount.

Ifølge detailhandelsekspert, Bruno Christensen, er det mere ønsketækning, end det er realistisk. Det skriver JydskeVestkysten.

Siden finanskrisen er de danske indkøbsvaner i langt højere grad rettet mod discountvarer. Ifølge grundlægger af Pej Gruppen og ekspert i trends og livsstil, Poul Erik Jakobsen, handler det om at ramme en helt bestemt gruppe af de danske forbrugere, da ca. en tredjedel af danskerne slet ikke går op i mad, så dem kan man ikke revolutionere.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14