23948sdkhjf

Børnetøjsvirksomheden lancerer nyt brand

Ollie&Scott er det seneste skud på stammen fra børnetøjskoncernen Need.
Brandet er målrettet drenge i alderen 2-12 år, og der lanceres også en lillebror - Ollie&Scott mini - til de helt små.

Dermed tæller porteføljen i modehuset syv brands. Grunt, Frankie&Liberty, Aya Naya, Aya Naya mini, Ollie&Scott, Ollie&Scott mini og Native (tidligere NCD). Hele rækken af brands hører under Need, der ejes af Henrik Borup og Heinrich Gustafson.

Makkerparret er begejstret for det nye barn i familien:

- Ollie&Scott er en drenge-pendant til Aya Naya. Der er fokus på kvalitetsmaterialer og fine detaljer i et klassisk skandinavisk look, siger Henrik Borup.

Tætte relationer med detailhandlen
Der er en dybere mening med, at Need udvider sin brandportefølje. Rent strategisk er det tanken, at detailhandleren skal kunne finde flere mærker til butikken i Needs palette.

- Vi er blevet et modehus med syv forskellige brands, der supplerer hinanden og tilsammen dækker spektret af børnemode til de 0-16 årige. Vi har tøj i alle størrelser i forskellige designmæssige udtryk. Hvert brand har sit egen DNA. Det er ganske enkelt enklere og mere rentabelt for detailhandleren at koncentrere indkøbet hos færre, store leverandører, som man indgår i en form for partnerskab med. Vi har masser af aktiviteter, som vi bakker op om salget ude i butikkerne med – og det er en udvikling, vi kommer til at gøre meget mere ved. Ikke mindst kommer de sociale medier til at spille en afgørende faktor i den fremtidige kommunikation, konstaterer Henrik Borup.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141