23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Vi elsker discount

Udviklingen på dagligvaremarkedet viser en bemærkelsesværdig stigning af discountbutikker i dagens Danmark.

Dette er bestemt en udvikling, der vil fortsætte i samme retning, vurderer Bruno Christensen, der i næsten 50 år har arbejdet som rådgiver og konsulent for detailhandlen. Det skriver Randers Amtsavis.

Han peger videre på, at discountkonceptet frem mod 2007 oplevede en pæn og positiv udvikling, men at denne udvikling som følge af finanskrisen accelererede voldsomt.

Dog har discountbutikkerne udviklet sig i en sådan grad, at man sagtens kan tale om, hvordan de friske grøntsager faktisk er bedre i dag, end de var for nogle år siden i de mange traditionelle supermarkeder.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079|instance-web02