23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Storsælgeren Smedegaard

A.P. Møller-Mærsks adm. direktør, Nils Smedegaard Andersen, har været kritiseret for den måde, hvorpå han håndterede salget af Dansk Supermarked.

Utilfredsheden stikker dog dybere. I andre enheder er der en frygt for, hvorvidt frasalgsstrategien breder sig i Mærsk. Det skriver Jyllands-Posten.

Frasalgsstrategien efterlader et spørgsmål om, om man risikerer at fokusere så meget på frasalg, at man glemmer at gøre sig klart il at vokse på længere sigt. Det kan være, at det bliver nødvendigt for ledelsen at melde ud, at der ikke sælges mere foreløbig for at få ro blandt de ansatte.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web01