23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

DM-bæltet skal hjem til Jylland

I uge 5, 6 og 7 afvikler Coop-kæden for anden gang DM i økologi.
Annonce

Brugsuddeler Christian Müller fra Aarhus er klar til at sætte fart på økologisalget ved DM. Det skriver Økologi & Erhverv.

Sidste år vandt SuperBrugsen fra Nørrebrogade i København foran hans butik i Jægergårdsgade.

Han er en af idemændene bag den interne konkurrence, hvor kun butikker med en øko-andel på over 10 procent kan deltage.

Annonce

Konkurrencen kommer til at blive meget synlig for kunderne, idet der vil være stærke tilbud, demoer og andre former for markedsføring af økologien. 17 butikker har meldt sig til konkurrencen, og der bliver kamp til stregen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.141|instance-web04