23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Telia-topchef: Kuren mod »Den danske syge« virker

Telia Gruppen har mærket en stor fremgang på indtjeningen med 81 mio. kr. og 60.000 nye kunder.

- Det er ganske tilfredsstillende i et marked som dette, siger Telia Danmarks adm. direktør, Søren Abildgaard. Det skriver Berlingske Nyhedsbureau.

Han kan glæde sig over, at årsregnskabet for 2013 ser positivt ud. I årets tre sidste måneder fik teleselskabet 25.000 nye kunder, og nu servicerer de over 1,5 mio. mobilkunder.

Dermed er »den danske syge« ved at uddø - nemlig den betegnelse, som den internationale mobilverden har hæftet på den ualmindeligt hårde priskonkurrence i Danmark. Det har været et trækplaster for Telia at satse på 4G-/LTE-mobilnet samt at tilbyde kunderne musiktjenesten Spotify.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.152