23948sdkhjf

Smedegaard ærgrer sig over forløb

Salget af Dansk Supermarked har medført kritik af Nils Smedegaard Andersen, den adm. direktør af A.P.Møller-Mærsk.
I et brev tilbage i oktober kaldte Mærsk-direktøren en Berlingske-artikel om det forestående salg af Dansk Supermarked for misvisende og beroligede tillige de ansatte i Dansk Supermarked, at der intet nyt var under opsejling. Det skriver Jyllands-Posten.

Dette har medført en debat om, hvorvidt Mærskledesen har holdt sig inden for virksomhedens værdigrundlag i forløbet og dermed sin oprigtighed i kommunikationen. I et interview i det interne personaleorgan @Maersk ærgrer den adm. direktør sig over håndteringen af salget og kommunikationen og forsikrer de ansatte i Mærkskoncernen, at det ikke var intentionen at misinformere de ansatte.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094