23948sdkhjf

Frisøren er blevet digital

| Af Redaktionen | Tip redaktionen om en historie

Danskerne booker i stigende grad deres frisørtid online. Det giver en bedre arbejdsdag uden afbrydelser for frisøren.

Denne tendens kan salonen Hair Fashion genkende fra hendes hverdag.

- Vi vil jo gerne give vores kunder en god oplevelse og her hjælper online booking. Når kunder ringer ind i salonen, så afbrydes en behandling og kunden i stolen må vente. Samtidig kan man ikke give kunden i telefonen en lang samtale og rådgivning, selvom man gerne vil. Så online booking er faktisk blevet et vigtigt værktøj i vores hverdag og kunderne har taget det til sig. udtaler Betina, hvor 80% af kunderne booker online.

Forbrugerne i dag er i den grad vant til booke online og har været det i mange år. Frisørportalen, Bapoon.dk, oplever i høj grad at især telefonen er blevet en genvej for kunderne til at finde den næste frisørtid.

Læs også: Danskernes julehandel slår alle rekorder

- Forbrugerne er vant til at bevæge sig i et online univers, når det handler om bestilling af serviceydelser. Vi oplever i en meget stigende grad forbrugerne booker online, hvilket vi naturligvis er glade for. Især mobil-trafikken stiger markant, da man her kan udnytte GPS-muligheden og finde den nærmeste tid hurtigt, udtaler Andreas Fabricius, Bapoon.dk.

Læs også: Dagligvare-salget på nettet har fået vokseværk

Selvom behandlinger i en frisørsalon er meget individuelle, så er bookingsystemerne efterhånden så fleksible at de opfylder stort set alle behov.

- Vi er som forbrugere er forskellige og har forskellige behov. Vi har derfor ikke de samme ønsker til hvordan frisøren skal være. Nogle har ekstremt kraftigt hår og kræver derfor længere tid, mens andre har meget fint hår og kan behandles meget hurtigere. Det er en af de ting, som vi har måtte tilpasse os hurtigt for at imødekomme frisørernes ønsker, udtaler Andreas Fabricius.
Mere om: booke |frisør |online
Hold dig opdateret med RetailNews
Kommentarer (0)
Forsiden lige nu

Turn around godt i vej hos Profil Optik

Nu åbner H&M op for at sælge andres tøj

21-årige Karl har lavet en forretning ud af at male på sneakers

I dag har den 21-årige gut en butik i København, og butikkens dyreste sneakers koster 40.000 kr.

Professionelle tyve går efter dyrt optiker-udstyr

To gange på to døgn slår kriminelle til i Vestjylland med kostbar optiker-udstyr som mål.

Stjålet rullende brillebutik fundet efterladt på parkeringsplads

Rezet Sneaker Store flytter indenfor i Magasin Du Nord

Nyhedsbrev

Smykkekæde sælger færre Pandora-smykker i USA

Selv om amerikanske Signet har solgt færre Pandora-smykker, er aktiemarkedet begejstret for de to selskaber.

Efter Løvens Hule: Shaping New Tomorrow buldrer frem med millionsalg og nye butikker

Historiske priser: Er det nu arveguldet skal sælges?

Guldpriser på historisk højt niveau.

Tidligere fodboldspillere står bag succes med at forvandle vandrør til tøjstativer

Medier: Tøjgigant tæt på konkurs

Danskerne er vilde med at købe på abonnement

I dag kan man abonnere på alt fra barbergrej til sexlegetøj, og trenden ser kun ud til at blive større.

Intersport og The Athlete’s Foot åbner i Lyngby

Ny herretøjsbutik åbner i Greve

Pandoras salg går tilbage i det meste af verden

Smykkeselskabet Pandora kæmper med salget. Stor spareplan spiser samtidig af overskuddet her og nu.

Formland er åbnet for 71. gang: Tema afspejler tiden

Pandora vil sælge Harry Potter-smykker

Konstante udsalg presser modebranchen på indtjening og bæredygtighed

Kasi-selskab går konkurs efter millionbøde

Jesper Nielsen siger til Børsen, at hans selskab er konkurs efter bøde på fem millioner fra voldgiftssag.

ByBiehl slår dørene op for nummer to flagskibsbutik

Adidas sætter turbo på netsalget og hiver flere penge hjem

Tyske Adidas har øget sit salg med omkring fem procent det seneste år med fremgang i Asien og USA.

1

Vi spørger i butikken, men køber på nettet

Mere end hver tredje dansker har prøvet at gå i en butik alene for at teste en vare og derefter købe den online hos en anden virksomhed.

Hver sjette danske møbel- og beklædningsvirksomhed er blevet kopieret

Ovenpå nyt rekordår: Den danske modebranche står midt i en brydningstid

Nyt tøj til sommergarderoben trækker detailsalget i vejret

Se alle Medlemmernes egne nyheder

CTcoin deltager på BagerGruppens leverandørmesse den 11/11-2019

Det er stadig tid til udendørs reklame. Beachflag til de helt rigtige priser.

Oprydningssalg - skiltepylon til under halv pris

Undgå rygsmerter grundet dårlige ergonomiske forhold

Oprydningssalg - skiltepylon til under halv pris

BioSan Nordic er hovedsponsor for Dansk Rengøringsmesse 2019

Det usynlige kan spænde ben for din nye leder

Se videoen og mød os i vores univers af kreative specialdesignede salgsdisplays

HCS - din Onestop partner i renovationsløsninger

Hold integrationer og forretning i luften døgnet rundt

Bjarne Emil Jensen fejrer 40 års jubilæum

Forbo udvider populær gulvserie

GS1 Denmark byder velkommen til Matas

Stort potentiale som Master Franchisetager

Hvad er AMS, og hvorfor er det vigtigt for dine IT-investeringer?

HCS tilbyder professionel TV-inspektion af kloaksystemer

Prolink S10-0 PP (polypropylene) med Friktions Top (FRT1).

Kom bakterier og sporer til livs

Machine Learning giver onlinekunderne bedre betjening – og fanger hurtigere svindlerne

Stor serviceaftale mellem Door System og Danish Crown

Skal vi hjæpe dig salgsklar til messen :)

Besøg i Københavns Lufthavn - 23. oktober 2019

Teststudie viser stort potentiale for energioptimering af spåntagningsmaski...

JEROS A/S deltager på Südback 2019

Er det også en udfordring for dig at holde dig ajour med den nyeste teknolo...

Send til en kollega

0.199