23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Pandora-chefen vil sælge meget mere til verdens kvinder

Det danske smykkefirma Pandora vil sælge flere fingerringe, men der skal ikke satses på de globale luksuskunder, som tidligere har været selskabets strategi.












I hvert fald ikke, hvis firmaets britiske topchef Allan Leighton skal bestemme. Det skriver Jyllands-Posten. Leighton mener, at det er vigtigt at kunne agere og eksekvere hurtigt i erhvervslivet. Denne filosofi er implementeret i Pandoras strategi, og det har betydet hastig vækst og voksende indtjening. Topchefen forklarer det blandt andet med, at man nu forsøger at sælge smykker til alle. - Vi skal aldrig gå efter luksusmarkedet, der er et lille marked globalt. Vi skal fokusere på markedet med millioner af forbrugere og masser af muligheder, pointerer Leighton.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.125