23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Dansk Supermarked sætter turbo på væksten

Dansk Supermarked (DS) vil højne væksten på et ellers vanskeligt detailmarked.

Detailhandelskoncernen vil ekspandere både herhjemme og i udlander, hvor leder man efter en partner, der sammen med DS kan fremme Netto-kæden, der i dag findes i Sverige, Polen og Tyskland. Det skriver Berlingske.

I Danmark forbedrer DS sin franchiseforretning ved at øge antallet af fastfoodrestauranter under Carl's-brandet, som DS har eneret på herhjemme. Der skal også oprettes flere Starbucksbutikker i de større byer.

- Det skal være en partner, der ikke i forvejen driver discountbutikker, og hvor der er gode synergier til DS. Hvornår, vi har en aftale, er ikke til at forudse, men vi arbejder intensivt med opgaven, siger adm direktør i DS Per Bank.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|