23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Nethandel giver underskud

Coop har indtil videre kun foretaget en enkelt satsning på nethandel i form af Irmas hjemmeside, Irma.dk. Det har vist sig at være en dårlig forretning.

Udvikling ventes først at vende i 2016, meddeler Jesper Uggerhøj, kædedirektør for Irma. Det skriver Berlingske.

Han erkender, at kædens satsning på nethandel stadig er en underskudsforretning, men omsætningen nærmer sig dog et trecifret millionbeløb, hvilket er foreløbigt tilfredsstillende.

Jesper Uggerhøj lægger samtidigt vægt på, at der er voksende interesse for nethandel, og at der er høj tilfredshed blandt kunderne.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.237