23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bankrådgivere kan rykke ind i Kvickly

Nu, hvor der er mere end 25.000 navne i kunderegistret, vil Coop Bank blive til mere end en internet- og telefonservice.

Således vil det fremover give mening at overveje bankrådgivere, som er tilstede på andre lokationer, end i bankens hovedkvarter, fortæller Allan Nørholm, bankdirektør for Coop Bank. Det skriver Børsen.

Det vil dog kræve, at banken når sit ambitiøse mål, som er at have mere end en kvart million kunder i 2022. Målet blev offentliggjort af bestyrelsesformand for Coop, Lasse Bolander, sidste år. Hvis Coop begynder at indrette små, fysiske afdelinger i landets Coop-butikker, vil det ske efter forbillede fra britiske Tesco.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|instance-web03