23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

De danske discountbutikker glemmer prisen på deres varer

For knap et år siden kunne metroXpress fortælle, at 92% af danskerne er trætte af, at der fra tid til anden mangler prisskilte på varerne i discountbutikkerne.

Under et besøg hos Netto, Lidl og Fakta bemærkes det, at det var umuligt at se, hvad kampagnevarerne, de såkaldte spotvarer og basarvarer, kostede. Det skriver metroXpress.

Ifølge Lone Rasmussen, forbrugerpolitisk chef hos butikkernes organisation i Dansk Erhverv, burde butikkerne gøre det bedre.

Forleden foretog MetroXpress en stikprøve i en Netto, en Lidl og en Fakta for at se, om priserne stadig er svære at få øje på og dermed i strid med reglerne. Stikprøven viste, at problemet ikke er blevet løst endnu.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.138|