23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Amerikanske servicetilstande i Elgiganten

Elgiganten har med ønsket om at øge forretningens kundeservice indført begrebet "Customer Champions."

Begrebet skal gøre kundernes oplevelse af deres besøg i butikken endnu bedre. Det skriver By og Land.

Dette sker ved, at en "Customer Champion" i forretningens spidsbelastningsperiode vil stå og tage imod kunderne ved indgangspartiet og være behjælpelige.

- Kundeservice er meget højt vægtet her hos os, for vi vil gerne bevise, at lave priser sagtens kan forenes med en supergod service, siger Morten Kirk Schwartzmann, der er varehuschef hos Elgiganten.

Det er i første omgang Morten Kirk Schwartzmann selv eller en af hans lederkollegaer fra butikken i Holbæk Mega Center, der skal agere "Customer Champion."

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|