23948sdkhjf

SmartGuy har skiftet navn til StylePit

SmartGuy har taget navneforandring til StylePit og har nu præsenteret deres ny visuelledesign. Den nye strategi byder også på flytning af hovedkvarter.
Koncernen lancerede søndag et helt nyt og redefineret design på sitet, som nu i højere grad vil henvende sig til den mere modebevidste forbruger.

- StylePit har samlet SmartGuy, SmartGirl, SmartKids, SmartSport i ét site med nyt look ’n feel med nye kategorier og nyt inspirerende indhold. Udvalget er som før ét af de største i Skandinavien inden for mode til mænd, kvinder og børn, så du har stadig mulighed for at søge blandt de nyeste produkter fra de mest populære modebrands, skriver koncernen på sitet.

- Den ændrede identitet vil samtidig medføre en mere selektiv indkøbsproces, hvor antallet af brands reduceres over tid; StylePit ønsker at forhandle de brands, som er relevante og væsentlige for selskabets kunder. Yderligere vil koncernen satse på at videreudvikle sin egen kollektion, som allerede er blevet godt modtaget, skrev SmartGuy i en selskabsmeddelelse i midten af april.

- De seneste måneder har været en intens men givtig proces, hvor vi i samarbejde med bestyrelsen og vores dedikerede ansatte har diskuteret hvilken identitet og strategi, der kan være med til at sikre koncernen sin berettigelse i e-commerce fashion markedet – og dermed være med til at sikre koncernens langsigtede vækst og lønsomhed i et meget konkurrencepræget marked.

Vores konklusion er, at StylePit – med baggrund i koncernens DNA, historik og stærke platform - er godt positioneret til, at tage pladsen som den foretrukne e-commerce fashion platform i Norden. Dette vil vi gå fokuseret efter, sagde Thomas Wandahl i selskabsmeddelelsen midt i april.

Nyt hovedkvarter i København
For at understøtte StylePit’s nye skærpede identitet er det besluttet, at koncernens hovedsæde, som hidtil har hørt hjemme i Jyderup, per 1. august 2014 flytter til København, og aktiviteterne i Jyderup nedlukkes. Koncernen har indgået en 5-årig lejeaftale for det nye hovedsæde, ”StylePit House”, som vil være beliggende centralt i København.

Det er bare begyndelsen
- Og det er bare begyndelsen. For vores ambition er, at Stylepit.dk skal være alle kunders foretrukne valg for køb af mode på nettet - og det har vi tænkt os at leve op til. Vi håber, at du vil nyde vores helt nye og spændende modeunivers. Sådan lyder det, fra StylePit på deres nye site.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094