23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Pandora afholdte konference i København

Smykkevirksomheden Pandora har netop afholdt sin årlige globale salgs- og marketingkonference i Carlsberg Byen i København, og landechefer og butikstrænere fra omkring 50 lande deltog i arrangementet.








Pandoras topchef, Allan Leighton, fremlagde koncernens fremadrettede vision, og senior vice president Stephen Fairchild og smykkedesigner Lee Anthony Grey præsenterede den nye produktstrategi og tankerne bag efterår/vinter-kollektionen, der blev vist frem for første gang. Det skriver Børsen. Derefter fik deltagerne lov til at opleve Pandoras nye visuelle univers. Stephen Fairchild forklarede, at indpakning er utroligt vigtigt i den digitale tidsalder. - Det er slut med at snakke om produkter, fremover skal de vises, sagde han.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.13