Bredere målgruppe
Flere nye møbler
Original artikel: BoConcept vil sænke prisen
Herning-virksomheden BoConcept har netop afholdt sin årlige BoConcept Inspiration Camp, som er en intern messe for BoConcept franchisetagere fra hele verden. Her kan de høre om BoConcepts nyeste kollektion og tiltag. Det skriver aoh.dk. Torben Paulin, som er direktør i BoConcept, fortalte, at virksomheden blandt andet fokus på at ramme en bredere målgruppe. Det er især et tiltag, som skal hjælpe kæden på det punkt. - I vores nye kollektion har vi valgt at lave nogle møbler, der prismæssigt kommer til at ligge op til 20 procent under vores vanlige priser. Det skulle gerne brede vores målgruppe lidt ud, fortæller Torben Paulin. BoConcept har normalt 20-25 procent nye møbler i sin kollektion. Men i år har virksomheden valgt at satse på 60 procent nye møbler. Ifølge direktøren har BoConcept kørt med samme koncept siden 1998/1999, så nu er det tid til, at revitalisere det.