23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ny Jysk-strategi godt modtaget

Jysk melder om stor succes med sin nye online-satsning, Click & Collect, der blev introduceret i april.












Den 1. april lancerede Jysk Click & Collect, hvor kunderne har mulighed for at reservere varer hjemmefra og senest to timer efter afhente dem i en fysisk Jysk-butik. - Man kan i ro og fred reservere varer fra sofaen derhjemme. Det betyder, at man slipper for at skulle finde varerne på hylderne, da de allerede er fundet frem, pakket og gjort klar, når man kommer ind for at afhente dem i den ønskede Jysk-butik, siger Sales og Marketings Director Niels Veien. Konceptet er først introduceret i Danmark, men skal snart finde vej til udlandet. - Vi oplever, kunderne tager godt imod det nye tiltag. Det kan vi blandt andet se på det stigende antal kunder, som allerede har benyttet sig af Click & Collect. Vi forventer derfor også at brede Click & Collect ud til flere lande i løbet af det næste år, siger Niels Veien.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.111