23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Netto med på private label-bølgen

Nu får Netto også sit eget mærke, der skal sælges i kædens butikker i Danmark, Tyskland, Sverige og Polen.














Det skriver Dansk Supermarked News. - Ideen er at vi skaber en række markante serier med varer af god kvalitet til lave priser, som kun kan købes i Netto. Det vil få flere kunder til at foretrække os frem for konkurrenterne, og formålet er at øge kundeloyaliteten i alle fire lande, forklarer Are Elingsve, private label manager i Dansk Supermarked. Private label-sortimentet kommer til at variere fra land til land, men symbolet er ens på tværs af landegrænserne. Derudover satser Netto med en ny Premium-serie under mottoet "Alle skal have råd til luksus" - lanceringen af denne serie, der foreløbig tæller 60 varer, er planlagt til oktober.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.156