23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

SuperBrugsen i Herfølge med i nyt "Koncept15"

SuperBrugsen i Herfølge har oplevet stigende kundetilfredshed, kundestrøm og omsætning, og nu er uddeler Stig Christiansen klar til at tage hul på et nyt koncept, der går under Koncept15.

Butikkens succes skyldes ifølge ham lokalt engagement, faldende priser, skarpe tilbud og fokus på frugt og grønt, slagterivarer og vin, hvilket alt sammen går hånd i hånd med det nye koncept. Det skriver Lørdagsavisen Køge.

Christiansen har allerede stiftet bekendtskab med konceptet, da han arbejdede i SuperBrugsen Trekroner i Roskilde.

Nu er indretningen, lydsystemerne og afdelingerne alle blevet optimeret i forhold til konceptets retningslinjer.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.172|