Danskernes valg mellem ja eller nej til de omdiskuterede tilbudsaviser er blevet mere nuanceret. Det skriver Dansk Handelsblad.
Fra slutningen af april har den store reklamedistributør FK Distribution markedsført en tredje model, hvor de enkelte husstande frit kan vælge og vrage mellem kædernes tilbudsaviser.
Og det har virket. Frem til midt i juni har de første 160.000 husstande ifølge FK tilsluttet sig den nye ordning, hvoraf de første 60.000 dog allerede var tilmeldt i et pilotprojekt, som har kørt i et års tid.
– Vi har målrettet kampagnen mod både dem, der er Nej tak'ere, og i særlig grad dem, der overvejer at tilmelde sig Nej tak-ordningen. De senere år har der været ca. 80.000 nye Nej tak'ere hvert år, og det er i meget høj grad denne gruppe, vi ønsker at fortælle om muligheden for at kunne vælge selv, siger adm. direktør i FK Distribution, Mads Dahl Andersen.
Læs mere i Dansk Handelsblad.