Halvdelen af landets husstande vil i den kommende tid få bunker af tilbudsaviser i postkassen eller ind ad brevsprækken med fristende juletilbud på alt fra flæskestege og juleslik til køkkenmaskiner og sportsudstyr.
Selv om meget er digitaliseret i dag, så er de trykte reklamer nemlig fortsat så vigtige for detailhandlen, at forudsigelser om deres...
Tilbudsaviser er stadig 'in': - Der er en grund til, at vi bruger pengene på det
Det er fortsat umuligt for detailhandlen at komme uden om trykte tilbudsaviser, som har en stor og trofast fanskare. Det overskygger hensyn til klima og miljø
Selv om mængden af trykte tilbudsaviser er reduceret de senere år, så fylder de fortsat godt i postkasserne - og kommer formentligt til at gøre det mange år endnu. Arkivfoto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement