23948sdkhjf

Tilbudsaviser er stadig 'in': - Der er en grund til, at vi bruger pengene på det

Det er fortsat umuligt for detailhandlen at komme uden om trykte tilbudsaviser, som har en stor og trofast fanskare. Det overskygger hensyn til klima og miljø
Halvdelen af landets husstande vil i den kommende tid få bunker af tilbudsaviser i postkassen eller ind ad brevsprækken med fristende juletilbud på alt fra flæskestege og juleslik til køkkenmaskiner og sportsudstyr.

Selv om meget er digitaliseret i dag, så er de trykte reklamer nemlig fortsat så vigtige for detailhandlen, at forudsigelser om deres...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.705