23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kvickly i Værløse investerer i kundevelfærd

På baggrund af to kundeundersøgelser er Kvickly i Værløse gået i gang med en række ændringer for at imødekomme kundernes ønsker.

I undersøgelserne har kunderne udtrykt stor tilfredshed med butikken, men at fejl på bon'er er det, der vækker mindst glæde. Det skriver Furesø Avis.

Desuden er det et irritationsmoment for især de ældre kunder, at bageren ligger forskanset for sig selv bag nogle høje trapper, fortæller varehuschef Niels Hjermind.

Der er allerede gjort en stor indsats for at komme fejlene på bon'erne til livs, og det seneste år har Kvickly i Værløse været den Kvickly i Storkøbenhavn med færrest fejl på bon'erne.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078