23948sdkhjf

Bestseller udvider med børnebrand

Mamalicious udvider med undermærket Mimimize. Det nye mærke indeholder børnetøj fra 0-3 år.
Det danske modehus Bestseller har føjet endnu et mærke til porteføljen. Denne gang under mærket til gravide kvinder, Mamalicious-paraplyen.

Det nye mærke Minimize er et børnemærke henvendt til spædbørn og tumlinge op til tre år.

- Mamalicious har allerede et stort følge blandt nybagte mødre og gravide kvinder, både online og i butikkerne, siger Ditte Marie Bay, der er brand manager hos Mamalicious i en pressemeddelelse.

- En af de ting, mærket er elsket for, er den nordiske og skandinaviske tilgang til farver, prints og look. Vi vil gerne oversætte dette til børnetøj, så mulighederne ikke er begrænset til meget strålende farver og -print, men også omfatter et roligere look med vægt på funktionalitet, pasform og kvalitet. Vi sigter mod at klæde børn på med samme tilgang, som vi har til deres mødre – simpelt til enhver lejlighed, tilføjer Ditte Marie Bay.

Salg af basis-tøj i bundter
Minimize kommer til at bestå af et komplet udvalg af tøj til babyer og småbørn.For at gøre det lettere for både engrosbutikker og webshops, vil emballagen tage hensyn til den måde, som mødre har en tendens til at købe tøj på. Det betyder for eksempel at basistøj, såsom strømpebukser, leggings og bodystockings vil blive bundtet, for derigennem at skabe mersalg, oplyser Bestseller.

Minimize vil blive lanceret i seks årlige kollektioner med både trend- og basis-tøj. Bestseller oplyser, at den første kollektion vil ligge klar i februar 2015.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109