23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Vi vil have billig basis og dyre bøffer

Discountbutikkerne har vundet frem i en tid, hvor de danske forbrugere har været de hårdest ramte i Skandinavien.

Ifølge Henning Bahr, administrerende direktør hos Retail Institute Scandinavia, har discountbutikkerne været gode til at efterligne supermarkederne og tilbyde kvalitetsvarer og økologi samtidig med billige basisvarer. Det skriver Samvirke.

Det peger i retning af et polariseret forbrug med billige basisvarer, men også at forbrugerne går til slagteren eller Lagkagehuset efter kvalitetsprodukter, siger Henning Bahr og advarer supermarkederne om at begynde at fortælle, hvad de kan med et udvidet sortiment, hvis de fortsat vil have del i salget.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.092|